Efektívny výber kľúčových slov pre vyhľadávače

Skôr ako začnete pridávať kľúčové slová na Vaše stránky, nezabudnite si preštudovať všetky možnosti. Ak chcete, aby Vaše stránky získali vysokú pozíciu vo vyhľadávačoch, musíte určiť, aké slová používatelia používajú pri vyhľadávaní svojich stránok a umiestniť ich na vhodné miesta. Avšak, majte na pozore aby ste sa nedostali do pasce uvedením príliš veľa kľúčových slov na samostatnej stránke, pretože väčšina súčasných vyhľadávačov používajú spamové filtre a to znamená, že sa vaše stránky nemusia zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania.

data

Brainstorm
Prvý krok, ktorý musíte urobiť, je jednoducho si sadnúť a napísať kľúčové slová. Napíšte všetko, čo vám príde na myseľ. Dokonca aj keď si nie ste istí, aký význam konkrétneho kľúčového slova je relevantný pre tému vášho webu, napíšte ho napriek tomu. Môže vás prinútiť k nejakému vhodnejšiemu slovu. Analyzujte svoje interné protokoly (protokoly serverov), aby ste zistili, odkiaľ pochádzajú vaši návštevníci a ak je to možné, získajte viac kombinácií kľúčových slov. Majte tiež na pamäti, že návštevníci, ktorí vyhľadávajú na internete, často zadajú slová s chybami či dokonca zadajú nesprávne slová. Venujte pozornosť jazyku, ktorý používa cieľové publikum. V prípade potreby použite žargón.

Teraz, keď ste si skrátili zoznam kľúčových slov je čas vyhodnotiť výsledok. Vitajte vo svete online služieb a referenčných materiálov. Existuje mnoho zdrojov, aplikácií, ktoré vám pomôžu vo vašej snahe zadarmo alebo za poplatok. Nezabudnite však, že každý nástroj je ďaleko od dokonalosti. Nezabudnite "zahrnúť" zdravý rozum a spoliehať sa na svoje vlastné vedomosti. Všetky tieto online nástroje vám pomôžu vybrať, ktoré kľúčové slová sa budú používať, ale nebudú predpovedať, aká (relevantná) bude Vaša návštevnosť.

slova

Bezplatné nástroje
• Overture Inventory – v súčasnosti produkt Yahoo! Vygeneruje Vám zoznam súvisiacich vyhľadávacích dopytov, ktoré obsahujú požadované slovo, a zároveň zobrazuje, koľkokrát sa vyhľadalo slovo počas posledného mesiaca.
• Súvisiace stránky – generujú zoznam možných kombinácií kľúčových slov založených na zozname kľúčových slov, ktorý ponúkate.
• Nástroj pre návrh kľúčových slov Google – generuje potenciálne kľúčové slová pre vašu reklamnú kampaň a poskytuje prehľad založený na štatistikách spoločnosti Google vrátane efektívnosti vyhľadávania a sezónnych trendov.
• Nástroj na vyhľadávanie kľúčových slov v digitálnom bode – zobrazuje výsledky vašich dopytov v programe Wordtracker a Overture, aby ste zistili, ktoré kľúčové frázy sa vyhľadávajú častejšie. 

Doporučené články