Rubriky
Tovar

Cvičíme, diétujeme a chudneme

Celý svoj život som bola zvyknutá na pohyb. V podstate som nemusela ani zámerne športovať, pretože som mala prácu, kde som sa hýbala od rána do večera. Potom však prišla zmena a moje zamestnanie si vyžadovalo veľa sedenia. Lepšie povedané, okrem sedenia som nerobila nič. Asi po roku sa to odrazilo aj na mojej postave. Pribrala som asi päť kilogramov. Viem, že pre ženy, ktoré bojujú s omnoho väčšou nadváhou, môže toto číslo vyznievať vtipne. Žena v dlhej sukni s koženým opaskom náramkami a v bielom tričku, s plochým bruchomPre mňa to však až tak vtipné nebolo, pretože keď priberiete päť kíl, tak to na sebe jednoducho cítite.
Keďže som sa na seba už nemohla pozerať, dala som sa na cvičenie. Nemala som čas na nič iné, ako fixnú zostavu, ktorá mi zaberala tak tridsať minút. Aj keď som nikdy pred tým nemala problém zhodiť pár kíl, tento raz to nejako nešlo. Takže som sa začala ohliadať po nejakých zaručených metódach. Našla som mnohé diéty, ktoré sa mi celkom pozdávali. Najviac, ma však oslovila proteínová diéta prodietix.sk. Dopredu som si zistila dosť informácií a nakoniec sa rozhodla, že sa na to dám.
 
Musím povedať, že v mojom prípade táto diéta zafungovala excelentne. Už po dvoch týždňoch bola moja váha presne tam, kde som ju chcela mať. Chcem vás ale upozorniť na to, že ak aj vy schudnete za takto krátku dobu, určite diétu neprerušte. Koledujete si o neslávne preslávený JOJO efekt. Dokončite ju až do konca a ak budete chcieť, tak sa pomaličky vráťte k normálnej strave. Pokiaľ trpíte závažnejšou nadváhou, musíte počítať s tým, že chudnutie nebude tak rýchle. To dá logiku, že? Určite však nezúfajte a zabojujte.Žena s vyšportovanou postavou stojí vedľa pneumatiky v športovom oblečení
Posledné upozornenie je, že ak chcete naozaj chudnúť a zároveň telo spevniť, určite musíte pri diéte cvičiť. Začnite od druhej fázy a cvičte každý deň. Ak nemáte čas, podobne ako ja, tak pohybu venujte aspoň dvadsať minút denne. Uvidíte, že výsledky na seba nenechajú dlho čakať.